Příspěvky

Zobrazují se příspěvky z 2015

Ahoj všem!

Po velké pauze jsem tu! Co se vlastně stalo? Bohužel jsem vážně přestala cvičit a dodržovat stravu. V mém osobní životě se věci zrvtly a já to zkrátka nezvládla a potřebovala jsem vypnout. Seznámila jsem se také s novým přítelem a cvičení a zdravou stravu jsem zkrátka odsunula na dobu, kdy se psychicky budu cítit lépe. V minulosti jsem prodělávala hodně nemocí, byla jsem nemocná stále za sebou - hlavně tuto zimu. Jakmile jsem se z něčeho vyléčila, hned jsem zas onemocněla něčím jiným. Pochopila jsem za tu dobu, že za to všechno mohla jen a jen PSYCHIKA. S novým přítelem se mi srovnala a najednou jsem už půl roku zdravá, i když zrovna zdravý životní styl nedodržuji, to přiznávám. Ale proč to píšu? Protože jsem to stále já, možná jsem ted polevila, ale nezklamala jsem. Jenom jsem se potřebovala dát dohromady. Nechci tu slibovat, jak opět začnu dodržovat pravidelný režim a tak. Ale uvědomila jsem si, že chci změnu. Myslím tím v životě mé kariéry a také v oblasti mého stylu. 
1) Nové zaměs…

Co jsem jedla 11

Obrázek
Samé dobroty... podívejte :-)
Pečené kuře s brambory a zeleninka





Domácí palačinky s tvarohem, medem a oříšky


Salát s hořčičnou omáčkou a ančovičky


Luxusní brokolicové rizoto s gervé a ančovičky (návykové :-D)

  Lehká svačinka - zeleninový salát

Vepřové maso s houbami Shiitake s libanonským chlebem a zeleninou




A na konec!! Bomba!!! Super luxusní obídek :-D
Těstovinky (semolinové ve tvaru rýže - omylem zakoupené s tím, že to je rýže) se žampiony a uzeným tofu +  Gervé (místo smetany)


Recept:

Na cibulce orestuju tofu. Přidám žampionky, lehce orestuju a podleju, nechám dusit - cca 20 minut. Nakonec osolím, opepřím a přidám Gervé (tvarohový sýr). Případně ještě podleju.

Těstoviny se vaří dle návodu.. cca 15 min.

Nakonec vše zamíchám doohromady.

Dobrou chuť!

Já musela

Co jsem jedla 10

Obrázek
Moje stravovací návyky se s příchodem Jara celkem změnily. Více zeleniny, méně ovoce a oříšků. To zejména!
Snídaně
V období zimy jsem měla chuť na hodně vydatné kaše s oříšky, sušeným ovocem nebo čertsvým. To teď už  neplatí. K snídaním si buď dávám více bílkovin - celozrné pečivo se sýrem, šunkou, zeleninou nebo jen ovesné vločky s jogurtem.

Svačiny
Ke svačinám si už ovoce dávám- ale maximálně 2 kusy denně. K ovoci jen lehký jogurt. Anebo vše nahradím proteinem.

Obědy
Chutná mi pálivé, indické nebo mexické jídlo. Lehce stravitelné bílkoviny - šmakoun, štíhlé nudle od šmakouna, ryby, tuňák Rio Mare. A lehké sacharidy. A samozřejmě hoodně zeleniny. Smoothe anebo vařenou, pečenou zeleninu.



Večeře
V podstatě se od obědů moc neliší. Občas jsem měla chuť na sýry. Dala jsem si maximálně nízkotučné.

Obrázky jsou pouze inspirativní, protože se mi chytře povedlo smazat všechny fotky :-/.



Cheat day

Co jsem jedla 9

Obrázek

Fitness týden

Obrázek
Jedním slovem – SUPER! Nemarním a cvičím. Dodržuju stravu a chodím cvičit! Jsem nadšená. Energie se mi vrací, fyzička se navyšuje a já se dostávám zpět do tempa. Mám pro Vás týdenní shrnutí mých aktivit.

Neděle – Heat + břichoV neděli jsem si dala pořádnou dávku Heatu i se cvičením břicha. Byla to pecka! Energie se mi vrátila. Zjistila jsem, že na minulé hodině jsem jen měla blbý pás. Nebyl promazaný a bylo to, jako byste šli se zátěží. Takže se ani nedivím, že jsem tu hodinu neušla. Teď jsem měla na výběr a šla jsem na jiný. A bylo to sakra znát! Měla jsem obrovskou radost a hodiny mě opět hrozně chytly.

Nedělní ranní procházka




PondělíMusím uznat, že jsem z neděle spala dost mizerně. Máme hlučné sousedy a taky přiznávám, že jak jsem rozprouděná, že cvičení, hůř se mi usíná. V pondělí jsem si dala jen dlouhou procházku, ale i ta mi dala zabrat. Večer jsem byla dost K.O.

Úterý - PilatesJelikož mě začala pekelně bolet ruka (asi od počítače), chtěla jsem se pořádně protáhnout. Šla jsem na h…