Čas představit se!

Dnešní článek bych chtěla zaměřit na mě osobně! Něco málo jsem již o sobě uvedla v prvním článku. Zmiňovala jsem se o tom, že se chci změnit, a to tak, že bych ráda změnila svojí postavu. Zhubla a zformovala se. Chci se zaměřit zejména na břicho a nohy.

Přidávám několik fotek, jak nyní vypadám:



Jak je vidět je na mě ještě hodně práce. :-) Každopádně se těším na fotky PO, tzn. na srovnání fotek před a po. Ale to předbíhám.

Myslím si, že je důležité mít nějakou inspiraci. Tou mojí je slavná herečka (The Hills) Audrina Patridge. 


Audrina má nádherné tělo. Ale nemá ho zadarmo. Pořádně dře, aby vypadala tak úžaně. Důvod, proč je zrovna ona mojí inspirací,  je jasný, před zhubnutím měla podobný problém jako já. A to byla větší lýtka. Ten, kdo říká, že je nelze zhubnout, už nevěřím. Ona to dokázala a já také! Podívejte se na fotky. 
Před

Po
 Audrina na sebe prozradila i pár tajemství, jak být fit! Já jsem se rozhodně inspirovala.

Perfektní cviky na formování postavy:


 Jídelníček a tipy:


Audriny tipy na redukční dietu jsou: jíst sacharidy s nízkou hodnotou GI, tedy nízkým glykemickým indexem, jsou ty, které zvyšují hladinu cukru pomaleji. Pro představu:

Potraviny s nízkým faktorem GI (nižším než 55)
těstoviny, grapefruity
jablka a jablečná šťáva, nízkotučné jogurty
čočka, ovocný chlebíček
hrušky, pečené fazole
pomeranče a pomerančová šťáva, čokoláda

Potraviny se středním faktorem GI (55-70)
rýže basmati, sladká kukuřice
banány, ananas
ovesné vločky, bílý cukr
nealko-nápoje

Potraviny s vysokým faktorem GI (nad 70)
chléb (bílý nebo celozrnný), med
pečené brambory, bramborová kaše
kukuřičné vločky, bílá rýže (lepivá rýže)
bramborové hranolky


Jídelníček Audriny:

Snídaně - Ovesná kaše s ovocem, skořicí a černý čaj s nízkotučným mlékem
Oběd – krůtí wrap s dresinkem, ledový čaj, zeleninová polévka
Svačina - Čerstvé ovoce, sýr, ořechy
Večeře – Zelená, listová zelenina, libový steak

Co preferuje? Jí obrovské množství živin, jako je ovoce, zelenina, smoothie, ořechy, semena a libové bílkoviny. Preferuje jídlo pálivé, feferonky jsou zdravé a zahání pocit hladu, bohužel na žaludek pálivé není vhodné.

S jídeníčkem Audriny souhlasím, ale já osobně nikdy nevynechám přílohy, snažím se je jíst málo kalorické a s nízkým indexem. Zejména hodně luštěnin. Na mě osobně zabírá nejvíce omezit sacharidy na večer. Perfektní večeří je dle mého výživná polévka. Díky tekutině perfektně zasití. A pokud Vás trápí chuť na dezert, dejte si ho! Ale ve zdravější verzi. Tzn. ovoce, med, tvaroh, oříšky nebo kousek sýra, zelenina. Perfektní je také pečený čaj.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary