Co jsem jedla 3



Opět uběhl týden a já se chci poohlédnout za tím, co jsem vlastně za celý týden měla dobrého.

Obědy


Minulou sobotu jsem již zmiňovala můj oběd, byla to mořská ryba – Pražma Královská. Upečená vypadala takhle...


Dala jsem si k ní Hummus (římský hrách – cizrna). Recept je velmi jednoduchý. Cizrnu jsem koupila již v plechovce, odlila jsem vodu, dala cizrnu do mixéru, ještě společně s olivovým olejem, semínky, s citronem a s hrnečkem vody. Vše se rozmixuje a cizrna je na světě. Měla jsem čerstvou petřželku, tak jsem jí tam taky přidala. Jediná nevýhoda Hummusu byla ta, že byl dost studený, což mi k obědu moc nevyhovovalo. Ale jinak úplná spokojenost!



Další z mých odlehčených obědů bylo klasické kuře okořeněné rozmarýnem, upečené v troubě s bramborami.


Krkovička s hlívou ústřičnou s jasmínovou a červenou rýží sice není úplně nejdietnější, ale za to, je byla výborná. Pekla jsem jí snad dvě hodiny pozvolna v troubě. A rýže byla moc dobrá. Tuto variantu jsem zkusila poprvé a moc nám chutnala.


Snídaně

Přeskočila jsem snídaně.. tak se k nim vrátím. Dělala jsem si mé obvyklé kaše. S jablíčkem a oříšky, s kaki a medem, prostě co dům dal. Hlavně, aby kaše obsahovala med, oříšky a ovoce.

Oblíbený řepíkový čaj
 


 Svačiny

Svačiny jsem uzpůsobila podle toho, co mě čekalo za aktivity. V práci jsem končila dříve a šla jsem si začvičit. Před cvičenám jsem si dala oblíbený croiassant napůl sladký a napůl slaný. Sladký byl s lučinou a medem. Což je hrozně dobrá kombinace anebo slaný se sýrem Čedarem. A k tomu ještě Caro ;-)
K další fajn svačince jsem měla tvaroh (tučný) s banánem, medem a oříšky (semínka dýně). K tomu opět Caro, které je dobré na zažívání.




Jinak jsem si často dávala celožitný chlebík s lučinou nebo sýrem, se zeleninovým nářezem s mořskou řasou a jiné varianty.



Večeře

Tento týden jsem měla často chuť na pořádně výživné polévky. Dělala jsem si je tak, aby obsahovaly jak dostatek bílkovin, tak i sacharidů. Rajská polévka z hlívy ústřičné a špenátu byla moc dobrá, přidala jsem do ní tofu, které si myslím, že je do polévek ideální. K polévce jsem si dala celý plátek celožitného chlebíku. Cítila jsem se perfektně zasycená, to musím uznat.

Další polévka byla opět z rajčat, a to cizrnová s tofu, dle receptu, který mám na blogu. Trošičku jsem si jí tedy pozměnila, nakrájela jsem si do ní pravý kravský sýr (jemný smetanový) a trošku uzeného.

Jak je vidět mé návyky se příliš nezměnily. Jím velké množství ryb, oříšků, poměrně dost ovoce (2 kusy denně), med a luštěniny.
 
A co jste měli vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before