Co jsem jedla 4



Uplynulý týden jsem se snažila fotit, co to šlo! Tak se pojďme podívat, co jsem měla dobrého a zdravého a i toho méně zdravého. Říká se, že jednou za čas, se hřešit může, i když by se asi nemělo. Budu muset nastolit zas tvrdý režim!

Snídaně

Jako obvykle jsem snídala nejčastěji mé oblíbené kaše...


 Jahody u mě tenhle týden vítězili! Dostala jsem také 3 nová máslíčka - kokosové, mandlové a z vlašských oříšků! Mňam! Namazala jsem si je na žitný chlebíček, poskládala jahody, přelila medem a přidala jsem semínka Goji! Výborná snídaně! A k tomu dva šálky čaje.




Ovesné musli - vlastní výroba!

Odědy

Mé sobotní vaření -  vepřové steaky s červenou čočkou a avokádovým dipem. K tomu jsem si udělala lehkou zeleninovou polívkou s kurkumou!



Kuře na kurkumě s kaší a zeleninkou
Oběd v restaruaci Slunečnice (zdravá výživa), polévka česnečka, klaso na kmíně s opečenými brambory a lehký salátek s jogurtovým dipem

Svačiny

 Jablíčka ohřátá se medem, oříškovým máslem
 Banánový dezert ze zdravé výživý! Jedním slovem - VÝBORNÝ!

 Jelikož jsem měla tenhle týden narozeniny, udělala jsem dva dorty do práce. První byl jablečno- pudinkovo-piškotový. Navrch poskládaný meruňkami. Byl moc dobrý. I když jsem si vzala jen kousek, cukru tam bylo dost.
 Druhý moučník byl čokoládový s povidly a oříšky. Opět mi chutnal, ale tohle je opravdu kalorická bomba..takže jsem jen ochutnala a přenechala zbytek kolegům!

Večeře

Poměrně rychlá večeře - plněné tagliatele se špenátem a s tuňákem, k tomu jedno granátové jablíčko a kraví sýr z farmy.



 Páteční večeře a zároveň i sobotní oběd - celozrné těstoviny se zeleninovo - ovesnými karbanátky a tvarohovým dipem!


Tento týden u mě výtězili sladké dezerty. Hlavně čokoládové! Ale vždy jsem se snažila najít tu nejvhodnější variantu dezertu. Nejméně kalorickou. Žádné stužené tuky a hlavně zdravé suroviny!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before