Co jsem jedla minulý týden



Chci se s Vámi podělit o můj jídelníček z minulého týdne, nemám zde celý kompletní týden, ale jen zajímavá a neobvyklá jídla.


Poslední dobou ulítávám na ovoci, oříškách, medu, mléku a na plněných croassantech. Vím, že Croassanty nejsou zrovna ideální pečivo, ale já si nemůžu pomoct! Dávám si je k snídani se sýrem a šunkou, případně se zeleninou či ovocem. V poslední době mi hrozně chutná ovoce, což je u mě neobvyklé, vždycky mám radši zeleninu. Ale možná je to tím ročním obdobím, chutě se mění. A hlavně to ovoce ráda jím s medem a oříšky... to je dobrota! Místo dezertu nebo moučníku mám zdravou sváču. A k tomu mlíčko s medem... to je paráda :-).




 Udělala jsem si také domácí muffiny z jablíček, tvarohu, mandlí, chia semínek a  medu


Vynikají večeři, kterou jsem si dělala byli plněné tortily. Udělala jsem si je, jak jinak zdravě, se sójovým masem a zeleninou. Směs byla příjemná, lehká. Druhý den jsem měla variaci č. 2 tortilu s tuňákem. Doplnila jsem to sýrem a zeleninou. Večeře byla hodně lehká. Musím říct, že mi moc nezaplnila. Hlavně ráda večeřím teplé jídlo.



A ještě se chci s Vámi podělit o super oběd. Udělala jsem si steaky se šťouchanými rozmarýnovými bramborami  a omáčkou. Přiznávám, že omáčka byla ze smetany, ale pokud snížím příjem celkový denní, myslím, že se to dá jednou přežít :-). Opět jsem oběd doplnila zeleninou.


Tak to byl můj předchozí týden!

A co jste jedli vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary