Co jsem jedla



Přehlídka jídla minulý a tento týden jasně ukazuje na to, jaký jsem labužník :-D.

Snídaně


Koupila jsem si výborné borůvky. Dala jsem si je do jáhlové kaše, spolu ještě se skořicí, medem, semínky Goji a oříškovým máslem. Mléko používám klasicky kravské, občas ho nahrazuji sójovým nebo jiným zdravým.


Další zdravá snídaně – kaše s kaki, chia oříšky, semínky Goji a s medem.

Snídaně na rychlo :-D. Můj oblíbený croiassant se šunkou (kvalitní) a se sýrem Čedar (jen dva plátky). A samozřejmě porce zeleniny k tomu.


V průběhu týdne jsem potřebovala dodat energii. Dala jsem si 2 kostičky čokolády k snídani. Čokoláda je kvalitní 70%. To byla dobrota :-).




Večeře


Vymýšlela jsem rychlou večeři a také dostupnou – podle toho, jaký jsem měla doma suroviny. Nakrájela jsem Tofu, cuketu, česnek a mladou cibulku, pokapala jsem to olejem a nakonec položila plátky brambor. Šupla do trouby a večeře (i oběd) byli na světě. K tomu jsem si ještě nakrájela zeleninu a bylo :-). K večeři mám občas chutě, tak si talíř zaplním zeleninou (kterou miluju) a je to. Lepší než jíst sladké.



Další večeře už není vlastní výroby. Byla jsem v jedné čínské restauraci (kde vaří výborně, i když to trvá déle). Dala jsem si kungpao krevety s jasmínovou rýží. Bylo to výborné! 

Z jídla byl cítit jemně zázvor, což mi v tomhle počasí vyhovovalo. Navíc jsem šla ze cvičení, tak jsem ocenila něco dobrého na posílení imunity.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary