Když Vám někdo otevře oči a ostatní nechápavě zírají



Dnešní článek bych chtěla věnovat osobnímu problému. Mému současnému zaměstnání. Vím, že se netýká fitness, ale něco s ním je přece jen spjaté.

Pracuji ve společnosti, kde dělám kancelářskou práci. Včera a dnes proběhlo školení. Měli jsme opravdu zajímavé přednášky, ale ta, která proběhla dnes mi otevřela oči!

Školil nás významný člověk z oblasti školení, trenér a olympijský výherce v oblasti karate. Moc příjemný chlápek. Hlavní myšlenka, kterou nám chtěl dát, byla ta, abychom se v životě živili tomu, co nás baví, co nás naplňuje. Abychom uměli být šťastní a spokojení.

Pro mě osobně to byl jen další kopanec, který jsem potřebovala dostat. A proč? Abych si uvědomila a začala realizovat to, co chci v životě skutečně dělat a čeho chci dosáhnout!

Moje mysl každý den víc a víc touží po tom věnovat se sportu, zdravému životnímu stylu a psaní. Nejen proto, abych v prvním případě byla zdravá, plná síly, ale také aby mě můj ŽIVOT SKUTEČNĚ NAPLŇOVAL. Abych jen nepřežívala a konečně využila a užila si patřičně tento život!

Názvem článku jsem chtěla říct jedno, a to to, že každý, kdo se rozhodne pro změnu, je jen málo kdy podporován svým okolím. Naopak je spíše odrazován. S člověkem to zamává hodně, často krát Vás to i odradí.

Já jsem ale pevně rozhodnutá, že jsem si vybrala cestu, po které chci jít, a po které půjdu. Nevím, jak to dopadne, ale vím, že současný stav – zdravotní, finanční situace, druh mého zaměstnání mě nedělá šťastnou. A já s tím již nyní chci něco dělat. Chci se postavit realitě čelem a zkoušet ve světě vyniknout. Už jen proto, že se mám ráda a že chci dokázat sobě i ostatním, že slova :“ Neblázni,to nezvládneš, to je blbost.“, nikdy nejsou na místě.

Budu proto dělat vše. Budu denně sportovat – pokud zdraví dovolí, pevně dodržovat zdraví životní styl a pracovat na osobním vývoji.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary