Kosmetika nejen na hubnutí




Dnešní příspěvek bude o pečování těla. Aneb přípravky, které mám ráda.


1.      Krém na celulitidu- je od společnosti Eveline. Vyzkoušela jsem ho zatím 2x. Pocit, po nakrémování byl úžasný. Cítila jsem chlad a příjemné brnění. Má se mazat 2x denně, mažu pravidelně alespoň 1x.




2.      Hydratační krém do sprchy- Nivea. Pro mě osobně skvělá vychytávka, která jistě urychlí celý proces mytí a krémování. Moc mi vyhovuje. Navíc krásně voní.



3.      Šampon na vlasy- Aussie, Miracle Moist Shampoo- Podle mě je nejlepší šampon, který jsem kdy vyzkoušela. Vlasy jsou krásně lesklé, zdravé. Často si je žehlím a myslím, že tento šampon udržuje jejich rovnováhu. Jsou silné. Navíc krásně voní po žvýkačkách! Takže doporučuji.


4.      Černé linky na víčko- Maybelline- rozhodla jsem se pro trošku jiný look ve stylu líčení. Přidala jsem černé linky na horní víčko.  Maximálně s bílými stíny, případně žádnými.

 5.      Štětec na tvářenku- Beauty. Zároveň chci i nadále zdůrazňovat kontury v oblasti tváří. Hlavně proto, abych trochu zužila obličej.

Na závěr se chci pochlubit s novým lookem – outfitem. Květováné legínky s černými kozačkami, růžovým světříkem a doplňky.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary