Nový rok

Tak jsme se dočkali a je tu rok 2015!

Čas zamyslet se nad tím, čeho chceme v tomto roce dosáhnout, co bychom chtěli změnit. Já mám jasno. Již jsem se zmiňovala, chci zas sportovat, dostat se do kondičky a začít trénovat. Je mi jasné, že trenérkou nebudu hned a to ani v roce 2015, ale budu mít slušně našlápnuto :-). A to je hlavní cíl.

Nový rok a parádní mlsání!

Chci se s Vámi podělit o tom, co jsem dobrého jedla na Silvestra a na Nový rok. Snažila jsem se dodržovat zásady a nemlsat nezdravě :-). Připravila jsem si parádní salát z polníčku, špenátu a rukoly, přidala jsem lněné semínko a pár oříšků. 

Ve zdravé výživě jsem natrefila na bezva musli sušenky, které ušetří nemálo kalorií a jsou fakt dobré, mňam. V zimním období miluju ovoce, hlavně granátové jablíčko, banány, kaki..nezapomněla jsem na ně ani teď. Pro známé jsem přichystala sýrovou roládku, jen ze samého dobrého. A také ultra zdravou terinu z uzeného lososa. 
Sýrová roláda a další mlsání

Terina z lososa
 A takhle vypadal náš Silvestr:





Jelikož, kvůli nemoci, nemohu alkohol, pili jsme šampáňo bez alka.

Na Nový rok jsem nezapomněla i na detox, kdyby jenom ten prohřešek byl:-). Zásobovala jsem se čajemi, které miluji a piji víc než velkém množství.

A nový rok 2015 může začít :-) Paráda!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before