Sny se začínají plnit!



Nejprve se chci ospravedlnit, že jsem dlouho neblogovala. Měla jsem totiž dost napilno v práci i ve svém volnu.

A co je nového?


Mé sny se začínají plnit, pořídila jsem si nový stůl, o kterém jsem mluvila. A vypadá takhle:

Bílý, má vysoký lesk, dvě šuplata. Je v celku jednoduchý. Umístila jsem ho k oknu vedle skříňky s TV. Zatím ho nemám uspořádaný, dala jsem si na něj tiskárnu, notebook a pár maličkostí. V budoucnu z něj chci udělat psací a blogovací koutek a také koutek pro líčení.


Kousek z přírody... a nový přírůstek- stojánek na svíčky - vpravo
  
A teď zpět k fitness. Minulý a tento týden jsem se snažila co nejvíce plnit plán. Byla jsem na hodině HEATU v neděli. Vlastně to byla jen půl hodina (půl hodina HEAT a půl hodina GTS- již plná), ale i tak to byl docela záhul. V pondělí jsem bohužel zůstala v práci přesčas, takže jsem cvičit nestihla a ani bych neměla energii. Ale hned v úterý jsem šla na Pilates! To bylo příjemné. I když bylo poznat, že jsem dlouho nebyla a opět mi to šlo o trošku méně. Musím zkrátka chodit pravidelně!

Blíží se víkend a o víkendu mám v plánu být co nejvíce v přírodě a případně jít na Heat i Pilates.
A mám další poznatek z mého detoxikačního programu! Díky vitamínům, které beru, nejsem nemocná. V poslední době jsem musela jet opravdu na 100%, leckdy i na 120%. Spousta z mých kolegů onemocněla a já se držím a jsem zdravá! (zaklepáno...) Myslím, že za to může také to, že spím opravdu dostatečně, chodím velice brzo. Záleží na tom, jak jsem unavená, ale povedlo se mi jít několikrát i kolem 8, případně do 9. Dnes se cítím fajn, půjdu maximálně v půl 10 a ráno si půl hodiny přispím (do půl 7).

Nový outfit


Minulou sobotu jsem relaxovala. Byla jsem se podívat v obchodech a něco si koupila na sebe :). Tady je pár fotek pro inspiraci :-). Myslím, že se mi outfit povedl!
 
Kabelka, dvoje legíny - černé a květované, svetřík růžový a svetřík bílý, dvoje tílka - bílé a světle modré, náhrdelník Love, náramek







Pardon za tu tašku ;-)

No a další novinkou jsou moje nové nehty! Jsou bezva a veselé barvičky aspoň trochu rozveselí.



Příště se podělím o kosmetiku, nejen jako pomůcku při hubnutí!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary

Silnější než dříve / Stronger then before