Víkendové odpočívání



Jak jsem trávila víkend? V pátek jsem se cítila velmi dobře. V práci jsem skončila dříve a poté jsem šla na čaj do indické restaurace s bývalou kolegyní z práce. Kecali jsme 3 hodiny! Na večeři jsem si zašla do asijské restaurace poblíž domova, kde vaří opravdu dobře! Dávám si tam nejraději krevety. Doma si je moc nevařím, jelikož se v Plzni snad ani kvalitní sehnat nedají. Mražené kupované v obchodních řetězcích mi zapáchají rybinou. Ale to jsem odbočila. Po večeři jsem zašla za kamarády do jedné hospůdky u nás. Nebyla jsem zde už poměrně dlouho. Vydržela jsem až do 12 a pak jsem šla domů spát. Spala jsem asi do 8 rána. Měla jsem v plánu jít ráno cvičit, ale necítila jsem se nejlépe. Nevím z jakého důvodu, jestli proto, že jsem porušila svůj obvyklý režim, nebo na mě skočil nějaký bacil.. Celý den tedy odpočívám. Doma jsem jen pouklidila to nejnutnější. A navařila jsem. Pustila jsem se také do blogování.

Neděli jsem trávila doma uklízením zejména. Uklidila jsem si stůl a už tam mám koutek psací a koutek na líčení.

Myslím, že se mi povedl, ale ještě není kompletně hotovo ;-).
 
Odpoledne jsem si udělala procházku v lese. Jelikož mi trochu pobolívalo v krku, do fitka jsem nešla. Procházka byla příjemná, i když se venku poměrně ochladilo.  Tady mám pár fotek z lesa ;-).






Každopádně jsem si o víkendu parádně odpočinula. A zítra opět do práce.

Příští týden bude ve znamení relaxace. V pátek jsem si domluvila volno, chci ho využít a jít do wellnessu. Představuji si rozmazlovací medovou masáž na hodinku. A poté rozmazlovací bublinkovou koupel. Na výběr je z několik příměsí do koupele, rozhoduji se mezi čokoládovou, levandulovou nebo citronovou trávou.
Celý den chci strávit v poklidu. Ale ne úplně doma. Představuji si jít na masáž, koupel, pak na dobrý oběd, zacvičit si a tím ukončit páteční den. Zkrátka bych si ráda naplno užila tento den.

Ve čtvrtek mám domluvenou konzultaci s kosmetičkou, která mě i nalíčí. Bylo by fajn potom zajít s kamarádkama na kafe;-).

A cvičení? Ráda bych šla minimálně na Pilates. A také bych ráda zařadila do svého programu procházky v přírodě. Vím, jak moc mi prospívají.

A nový týden může začít!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary