1.1.2017

Konečně je rok 2016 za námi. Nevím, jak u Vás, ale pro mě byl jedna velká katastrofa! Ale tak jako všechno, měl i tenhle rok své pozitivní stránky. 



Dala jsem výpověď v práci, která mě ubíjela. Půl roku jsem si dala volno, užila jsem si prázdniny, krásné počasí a lenošení. A kromě lenošení jsem nastartovala novou kariéru. Díky volnu jsem si mohla dovolit věnovat se sportu, nejdříve to bylo běhání a pak pravidelně Pilates. Podařilo se mi zhubnout na krásných 53 kg! A ty jsem neměla už hoodně dávno. :-). Je pravda, že jsem se ale sportu nevěnovala natolik, kolik jsem chtěla. Uznávám, že z části to byla lenost a možná taky ne úplně dobré psychické rozpoložení. Podnikání se nevyvíjí, tak jak jsem myslela, měla jsem co dělat, abych si sehnala pořádnou práci. A to se mi povedlo, ale jde opět o kancelářskou práci, kde je nulový pohyb. Budu mít co dělat, abych nepřibrala. Další z pozitivních věcí je, že jsme si pořídili morčata. Musím říct, že jsou moje slabost, měla jsem je už od mala a prostě je miluju. 5.12. se nám pak narodili dva malí, sameček a samička. 


A ty si bohužel nenecháme. Ale to jsem dost odbočila do mého soukromí. Zdravotně jsem na tom dobře, celých půl roku jsem neonemocněla, až teď před vánoci. Přiznávám, že za to mohly alkoholové dýchánky. :-(.

Rok 2017 pro mě znamená nový začátek. Od ledna nastupuji do nové práce, kterou si plánuji udržet, pokud se mi samozřejmě nerozjede podnikání nebo se mi nenaskytne jiná, lepší nabídka. S prací se mi změní denní režim, což znamená, že musím přidat pravidelný pohyb, abych zůstala alespoň takhle ve formě. Chci se také více zaměřit na sebe, na to čeho chci v životě dosáhnout a kým chci být. V neposlední řadě musím dát do pořádku finance, protože teď jsem na tom dost bídně. Půjčka tu a tady.

Prostě se chci dát do pořádku. Volno bylo fajn asi tak čtvrt roku, pak jsem začala propadat tomu, že nemám ani korunu. A teď už je opravdu na čase, abych svou finanční stránku dala do pořádku.

Rok 2017 je pro mě rokem, kdy chci abstinovat, věnovat se sobě, začít opět pořádně cvičit, dělat věci, které mě baví. A možná zkoušet i věci nové. Těším se a zároveň mám strach z nového.



A co vy? Jak se těšíte na rok 2017? A co Vaše předsevzetí?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary