Čas dalších změn / While other changes



Ahoj všem, únor je za chvíli pryč a pomalu se blíží jaro! Už se nemůžu dočkat! Tak jako každé jaro je pro mě čas na změnu. Ať už se týká jídelníčku nebo nového účesu. Tento rok chci dát svému stylu směr! 

S novým rokem jsem úspěšně začala se zdravou stravou. Díky režimu, který mám v práci stravu dodržuju na 100%. Po 3-4 hodinách pravidelně jím. Obědy i večeře si připravuji doma. A ještě k tomu jím super zdravé potraviny, poznávám nové chutě- jako např. Quinou, snídaňovou směs Mladý ječmen a spousty zdravých zeleninových salátů. Už jen díky stravě můžu v pohodě hubnout.
Se sedavým zaměstnáním jsem zařadila konečně i pohyb! Zatím to je běhání ve fitku na pásu. Venku se dosud nedalo, stále je na mě zima. Výhoda cvičení ve fitku je ta, že do práce to mám pouze jedno patro. Takže je to velmi pohodlné.

Strava a pohyb je jak má být. Nyní vážím 52 kg! A ráda bych ještě něco zhubla. Kolik to nevím, můj cíl jsou nohy.

Můj cíl je vypadat lépe. A proto bych chtěla trochu usměrnit i můj styl v oblékání. Dosud jsem byla nerozhodná např.jaká kabelka by se mi doopravdy líbila nebo jaké boty bych měla nosit. Konečně mám v hlavě jasno.

Miluju červenou!
Nevím proč, ale zamilovala jsem se do červené barvy. Červené nehty, červená kabelka.. proč ne!

Nový styl bot
 
Perfektní kabelka Guess
Žlutá kabelka Guess



Červená, žlutá, oranžová, neonové barvy, zkrátka chci být nová.

Co se týče nového stylu, chci vypadat sexy 
a cítit se sexy.

👄💋



Hi all, February is gone for a while and slowly approaching spring! I can not wait! Like every spring, it's time for a change. Whether it relates to diet or a new hairstyle. This year I want to give my style of course! A new direction! 

With the new year, I successfully started a healthy diet. Thanks to a regime that in my work, observe a diet of 100%. After 3-4 hours it regularly. I am preparing at home lunch and dinner. And to do it super healthy foods, meet new taste like. Quinoa, a breakfast Young barley and lots of healthy salads. 

Just because of diet can lose weight just fine. Sedentary've finally joined the movement! So far it is running in the gym on the running belt. Outside, yet it could still makes me cold. The advantage of exercising in the gym is that the work that I have only one floor up. So it's very convenient.

Diet and movement is as it should be. Now I weigh 52 kg! And I'd like something else to lose weight. How much I do not know, my goal is mine legs.

My goal is to look better. And so I want to regulate a bit and my style of outfits. Yet I was indecisive what handbag would I really liked or what shoes I should wear. Finally, my head is clear.

I love red! I do not know why, but I fell in love red color. Red nails, red handbag .. why not! 

Red, yellow, orange, neon colors, just want to be new. Regarding the new style, I want to look sexy and feel sexy. Adding another motivational photos of me - before and after! How I've changed. 

3 years big change




2 years and big change - hairstyle and natural style

3 years and body change


key is simple...no party



XOXO Jana


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cizrnová polévka

Shrnutí/Summary